Comactiva Language Partner utökar teamet
Trots tillgänglig språkteknik är det tidskrävande att kvalitetssäkra och få konsekvens i sin kommunikation. Fler och fler företag vänder sig till...
I dagens globala affärsklimat är det en fördel att anpassa sin kommunikation för varje marknad – den kan vara helt avgörande för att skapa tillväxt.
Lokalisering är ett område som fler och fler företag sätter på sin strategiska agenda. Att bygga upp förmågan att effektivt hantera stora mängder innehåll för flera marknader är en utmaning hos de flesta företagen. Lokalisering kostar ofta mycket pengar och tar tid från interna resurser.
AI-driven språkteknik och AI-översättningar har förändrat kostnads- och prisbilden rejält. Tack vare ny teknik finns det bättre förutsättningar att ta ett helhetsgrepp om språk och lokalisering och skapa mätbara värden i en global organisation.
På Comactiva Language Partner har vi i snart 30 år arbetat med att hjälpa stora globala organisationer med kvalitetsöversättningar som träffar sin målgrupp på varje marknad.
För att lyckas med en lokaliseringsstrategi krävs det expertis kring vart i processen som man kan spara tid och kostnadseffektivisera. Frågor som vilken språkteknik och hur AI kan bidra till ökat affärsvärde är högst relevanta.
Kostnadsfritt Webinar. Missa inte chansen att få konkreta tips hur man kan tänka kring sin lokaliseringsstrategi. Våra två främsta experter inom språk och lokalisering kommer under en halvtimme att dela med sig av sin erfarenhet.
Gabriella Rudström
Head of Professional Language Services | Comactiva Language Partner
Annica Heuermann
Head of KAM & Client Strategy | Comactiva Language Partner
Var? - Live på Linkedin
När? - 11:e april, klockan 11:30 till 12:00
Trots tillgänglig språkteknik är det tidskrävande att kvalitetssäkra och få konsekvens i sin kommunikation. Fler och fler företag vänder sig till...
Comactiva Language Partner fyller 25 år och satsar kommersiellt. Översättningsbyrån ägs och drivs av Thomas Rösch och Victoria H Kilstam, tillsammans...
Företag står inför utmaningen att inte bara nå ut till en bredare publik utan också att göra det snabbt. Denna dynamik har gett upphov till ett...